lørdag den 19. marts 2011

sur, sur, sur

Jeg er syg, alm forkølelse. Mine børn er overtrætte efter en dag i zoo igår og en ufuldstændig ustruktureret dag. Her i morges tænkte manden så "lad mig komme væk", eller sådan virker det. han forsvandt kl. 8, og er endnu ikke hjemme. Jeg har haft maks en halv time fordelt på maaaaange små pauser. Mit mest brugte ord idag er NEEEJ, og jeg hader det, så jeg er blevet sur, ikke på børnene, næ nej, men på manden der synes at her til formiddag var det mest egnede tidspunkt at smutte på. Er det kun min der kan finde på det?

En trøst er dog at han tager is med hjem så jeg, når den lille dreng sover, kan lave mig en milkshake og læse en god bog. I aften kommer min yngste søster og spiser med. Det kan kun gå opad herfra.

God weekend derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar