fredag den 18. marts 2011

Gave leg

Jeg har deltaget i en blogleg hos rumpetski og har derfor fået tilsendt en gave, i den var en reflex, noget snørre, lidt garn, et kort, nogle øjne og så fire små lys, helt perfekt, vi har en 4-års fødselsdag lige om hjørnet. Mange tak, Dorthe.



Lidt om reglerne for legen:
Alle blogprofiler kan deltage. Du deltager ved at skrive et indlæg til mit - herefter vil de to første indlæg blive belønnet med en lille gave.
Efter gavens modtagelse, skal du sende en lille gave retur til mig og samtidigt oprette et indlæg på din blog, hvor du fortsætter legen.

Der er ingen regler for indholdet af gaven eller for hvor meget tid, du skal bruge på den. Den må gerne være hjemmelavet, men det er ikke et krav!
Håber du har lyst til at lege med!

NB. klik her for at se hvad jeg sendte til Dorthe

2 kommentarer:

  1. Hejsa,
    sikke en sjov og hyggelig leg.. Er den stadig i gang, og i så fald kan jeg være med??

    Kh
    Lykke

    SvarSlet
  2. Den er stadig igang og selvfølgelig kan du være med, bare send mig din adresse til min mail, majaka@live.dk og så kommer der en gave til dig

    maja

    SvarSlet