torsdag den 17. marts 2011

jeg ved det, jeg ved det....

...det er lang tid siden, men til fastelavn syede jeg denne dragt til den lille dreng, den store dreng havde bestemt at de skulle være drager, sort med blå, sådan lød ordren, og så måtte moderen sy. Jeg nød det, det er stykke tid siden at jeg har syet andet end sengetøj så mon ikke der snart kommer noget andet igennem maskinen. Den lilles dragt endte med at se sådan ud:


Den stores dragt blev syet uden arme og ben, hvilket kunne gøre det lidt nemmere for ham at komme på toilettet uden hjælp. Jeg fandt mønsteret i stof og stil, og jeg er fuldt ud tilfreds med resultatet selvom jeg enkelte steder godt kunne havde gjort det bedre. Selvtilfredsheden steg også en tak da der var flere i legestuen der gerne ville låne den til næste år
Det er helt sikkert noget jeg kunne finde på at gøre igen

2 kommentarer:

  1. Den er fin, super fede vinger!

    SvarSlet
  2. mange tak, de hænger også fremme så jeg kan kigge på dem.

    SvarSlet