onsdag den 30. marts 2011

Bekymringer

Jeg er begyndt at få en del sidevisninger hver dag og det glæder mig, jeg er glad for at der er nogle der har lyst til at følge med i min kreative færden, tak. Jeg kan også se at jeg de sidste 4 dage har haft 81 besøg fra Iran alene, til sammenligning kan jeg sige at jeg har haft 103 fra Danmark den sidste uge, jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal tænke om det. Jeg kan ikke lade vær med at tænke om der er grund til bekymring da det er mange sidevisninger på en lille blog. Det er da dejligt med de mange besøg, men jeg skriver ikke just på iransk og så hvidt jeg ved er dansk ikke særligt udbredt i Iran.

Hvis du er min Iranske besøgende, læg da gerne en besked så jeg også kan hilse på dig. Og I andre, har I også mange besøgende fra Iran eller andre lande som I studser over.

Jeg kunne godt hører da jeg skrev dette at det lyder en smule fordomsfulgt, bare fordi man er fra Iran betyder ikke at man ikke kan opføre sig ordenlig, og jeg tog mig selv i at skamme mig over at overhovedet at overveje at det kunne være andet end alm. interesse i min blog, men jeg er nysgerrig, jeg vil gerne vide det.

4 kommentarer:

  1. Ja, det lyder da egentlig ret voldsomt. Jeg har haft en enkelt fra Iran, kan jeg se og 49 fra Danmark.
    Vi må følge det og se, hvad der sker, ikk´?
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  2. Der er vist ikke andet at gøre

    maja

    SvarSlet
  3. Hvordan ser du hvor dine besøg kommer fra??
    Og ja, jeg ville nu også undre mig.

    SvarSlet
  4. jeg kigger under status i betjeningspanelet, og under målgruppe, der kan man se hvor i verden folk kigger med fra

    SvarSlet