onsdag den 20. april 2011

Give away

Efter at have deltaget i flere give aways her i blogland, synes jeg at det er blevet min tur til at sætte en igang. Håber at I har lyst til at være med.
Jeg er blevet vild med at sy de små poser der kan bruges til alt så hvad var mere naturligt end at ligge nogen i pakkerne, mønstret på posernes ind- og yderside er forskellige og kan vendes efter lyst.
I Give awayen kan der vælges mellem 3 pakker (jeg undskylder tidligere formulering, det er enten pakke 1, 2, eller 3);

1. pakke består af pulsvarmere af possummerino og en stofpose i enten lyserød, lyseblå eller grøn.


2. pakke består af 4 maskemarkører til små pinde og en stof pose i enten lyserød, lyseblå eller grøn.


3. pakke består enten af to poser i farverne lyserød, lyseblå eller grøn, eller et par baby sko i silke til enten piger eller drenge i str 3-6 mdr, og en pose i lyserød, lyseblå eller grøn.


Det eneste du skal gøre er at ligge en kommentar til dette indlæg inden d. 3 maj kl 12.00, og så trækker jeg de 3 heldige vindere. Første udtrukne er førstevælger, nr. 2 er andenvælger, den sidste får hvad der er tilbage.
Det giver ingen ekstra lodder at blive fast læser eller linke til min give away, men du skal være velkommen til at gøre det alligevel. Hvis du linker må du gerne bruge det øverste billede.

15 kommentarer:

  1. Flot give-away! Jeg er med, og vil vældig gerne vinde nr. 2...

    SvarSlet
  2. Så flot e give-away. Vil meget gerne deltage.
    God påske :).

    SvarSlet
  3. Sikke en flot Give Away - jeg vil mægtig gerne deltage :0)
    Rigtig god påske
    KH.

    SvarSlet
  4. Nej vhor er det nogle flotte ting du laver. Er da helt klart med..

    Håber jeg er heldig..

    SvarSlet
  5. Jeg er da helt sikker med på et lod :O) Jeg vil rigtig gerne vinde nr. 2 (så jeg krydser fingre og håber det bedste ;O)

    SvarSlet
  6. Hej, jeg er da med her!
    Kig gerne ind hos mig hvis du får tid

    SvarSlet
  7. Sikke en fin og meget indholdsrig give away, jeg er helt sikkert med.

    SvarSlet
  8. Sikke fine give away gaver du har lavet. Jeg deltager gerne og håber på at jeg er heldig.

    Kh Mette

    SvarSlet
  9. Tak for din hilsen hos mig. Jeg vil gerne deltage og vil elske at vinde de to små poser i pakke 3.
    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  10. Fine gaver :-) trænger netop idag til lidt trøst , så måske .....

    SvarSlet
  11. Jeg vil også gerne være med!

    SvarSlet
  12. Også mig! :)
    Jeg vil rigtig gerne vinde nummer 1 :)

    SvarSlet
  13. Flotte ting...jeg er med.

    Glæder mig til at følge din blog.
    God weekend!

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  14. Sikke nogle finde poser. Den er jeg med på.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne være med og ønsker mig pakke 1, hvis jeg blir den heldige!

    SvarSlet