tirsdag den 29. marts 2011

En tur på biblioteket

Vores bibliotek holder udsalg i disse dage, hvilket altid er en god grund til at bruge penge, hele 10 kr blev det til. Jeg går efter strikkebøger og i går faldt jeg over denne.


 Alt om håndarbejdes gavebog fra 1975, hvori der er strikke- og hækleopskrifter, syning og broderi

Jeg fandt også denne bog om strikningens historie i Danmark, en lærerig og spændende bog,hvis man er til det. Lidt opskrifter var der også i fra omkring 1850


Jeg har kun kigget overfladisk i dem, men det ser ud til der er til mange timers inspiration.

Køber du også nogle gange bøger du ikke umiddelbart ved hvorvidt du får glæde af dem?

2 kommentarer:

  1. Ofte - jeg er vild med strikkebøger især, men får sjældent brugt dem :O)

    SvarSlet
  2. Deter også specielt strikkebøger jeg har kastet min kærlighed på, det kunne jo være at der lige var det fif eller den opskrift jeg skal bruge en gang i fremtiden, og så ville det jo være ærgeligt ikke at have den

    SvarSlet