tirsdag den 22. marts 2011

Muffins på vej

Den store dreng har fødselsdag lige om lidt og sidste år fik han et legekøkken, som desværre ikke har været det store hit. Det vil sige at han gerne vil skille det ad eller putte brænde i ovnen. Så nu, ny taktik, komfuret kommer ind i stuen igen og der bliver hæklet legemad, i første omgang kager.


Jeg har været på garnlageret for at finde bomuldsrester, der var lidt flere end jeg lige regnede med, og går nu igang med at hækle og håber at jeg kan få nogle færdige inden dagen oprinder.

5 kommentarer:

  1. Lyder skønt og stort tillykke. Hvis du har en opskrift på muffins, må jeg måske kigge dig over skulderen? :-)

    SvarSlet
  2. hej Pia

    Mange tak, jeg har købt en lille folder fra oenskefe.dk hvori der er muffins, vaffelis, lagkage og tærte, men jeg har set andre opskrifter gratis på nettet, bl. a. hvis du søger på coats og kager (coats inviterer til fest) eller kig ind hos metski-1.blogspot.com hun har samlet et lille bibliotek med legemad.

    SvarSlet
  3. Jamen fantastisk - har fluks bestilt 2 hæfter med opskrifter hos ønskefe.dk - tak!

    SvarSlet
  4. Smadder god ide med muffins så tror jeg bestemt at der kommer gang i køkkenet. Jeg glæder mig til at se de færdige kager.

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Det er bare en super god idé med det hæklet mad. Det tror jeg også jeg ville få produceret i massevis hvis jeg havde børn :-) og det er kun fantasien der sætter grænser for hvad man kan hækle..

    SvarSlet