onsdag den 23. marts 2011

Jeg har sendt en gave

Jeg var på posthuset i mandags for at sende en lille gave til Dorthe der har bloggen rumpetski. Jeg var for nogle uger siden med i en gaveleg hos hende, og nu var det min tur til at sende hende en gave. Så det blev til:

små silkesko til den lille pige hun venter til maj. Opskriften er fra Anne-Marie Øbys bog; strik og sy til den lille ny, som er min absolut favorit bog til babystrik.
Til Dorthe var der:

4 mini muffins hæklet på pind 2 med broderigarn. Opskriften er fra onskefe.dk.

Der er stadig ingen der har tilmeldt sig at få en gave fra mig, så du kan nå det endnu. Se indlægget med gavelegen her. Jeg håber at der nogen derude der har lyst til at lege med.

1 kommentar:

  1. Tak for den fine gave! Jeg blev super glad, især fordi den er så personlig! Glæder mig meget til at skulle bruge de fine små sko...
    KH Dorthe

    SvarSlet