torsdag den 19. juli 2012

zigzag babytæppe færdigt

Så fik jeg endelig hæftet de sidste ender og hæklet kant på. Jeg har brugt 10 ngl SOON garn i tre farver der fyldte på lageret. Der er nu plads igen.
Jeg flashede tæppet for et stykke tid siden, siden har det næsten ligget stille. I går aftes blev jeg dog grebet af endehæfte-Børge, og så blev der hæftet ender til den helt store guldmedalje. Så nu er det færdigt, som i HELT færdigt og klar til at komme i kassen med ting til markedet i november. Nu skal der bare produceres noget mere, en markeds stand med to tæpper er vist ikke meget værd.


SOON garnet er næsten ligestore dele bomuld og acryl, alt for syntetisk til mig, jeg vil helst have ikke-syntet garn mellem fingerne når jeg skal sidde mange timer med det, men der overrasker og er faktisk utroligt blødt og babylækkert. Jeg har før lavet et tæppe i dette garn, dog i andet mønster. Begge tæpper er hæklet på nål nr 6. Zigzag-mønteret fandt jeg her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar