tirsdag den 17. juli 2012

Så kom der mærker

For et stykke tid siden satte jeg mig ned sammen med ungerne og bestilte mærker. Nogle til mig og det jeg laver, mest tænkt som prikken over i'et til det ting jeg laver til markedet i november. Nu må vi se om jeg får præstationsangst når de skal sættes på.

Jeg valgte et lyst mix...

...og sort med sølv. Alle meget flotte, det skal nok blive brugt.

Villiam skulle have med guld og dinosaurus.

Marius skulle også have med guld, men med en tudse.

De har begge fået frit valg på alle hylder og det var sjovt at se hvor hurtigt og bestemt de fik valgt. Her var ingen slinger i valsen, og man kunne ikke friste med andre symboler eller farver når de først havde bestemt sig, ikke ligesom moderen der har været inde og eksperimentere med sammensætningerne flere gange før det lå fast. Mærkerne er fra scannex.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar