tirsdag den 4. januar 2011

jeg vil ha

jeg vil ha, jeg vil have tid til mine børn, min mand, mit hjem og mit studie, men her i ferien har jeg brugt ualmindeligt meget tid på studiet og uhyggeligt lidt tid med familien. Det blev faktisk til så meget studietid at den store dreng beklagede sig hver gang jeg satte mig hen at læse, øv. Men hvordan forklarer man en dreng på snart 4 at man også helst vil ligge og lege på gulvet, men lige nu skal man læse for at man senere kan få tid til at lege. Hvis alt går vel, og det skal det, så er det også sidste gang jeg har brugt min ferie på at læse.

På strikkefronten ser det også trist ud, et enkelt kræmmerhus fra kastaniestrik er det blevet til, ikke meget, men lidt har også ret og det går da fremad, det er det vigtigste.

jeg vil hoppe tilbage på min læsepind og læse til den næste eksamen, godt nytår derude og glædelig tirsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar