mandag den 10. januar 2011

Familie forøgelse

Vi har fået familieforøgelse her i weekenden, en lille hund er det blevet til, min svigermors hund havde fået hvalpe og nu havnede der en hos os. Den lille pelsklump hedder siko.

den var ikke så fotogen, ville egentlig bare helst sove og jeg kunne ikke vente. 
I december havde jeg store planer om at lave julepynt selv, det fik jeg også gjort, men jeg fik det bare ikke gjort færdigt, det har resulteret at jeg her i januar sidder og hæfter ender på og syr kræmmerhuse sammen. De er fra kastaniestrik, jeg synes dog ikke at de grønneog lillae nuancer passede til mit juletræ så jeg strikkede nogen i rød og hvid. de nåede dog aldrig på træet.  

Er jeg den eneste der overvudere egne evner og derfor ikke når at blive færdig med tingene til tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar