onsdag den 26. januar 2011

Hvem vil se giraffen?

Vi har fået giraffer!! For et stykke tid siden købte jeg nogle wallstickers i kvickly og satte dem på min vaskemaskine. Vores bryggers er med kalkede vægge, mega upraktisk, det smitter af på alt der kommer for tæt på. men sådan var de da vi flyttede ind, der er ingen plads til forskønnelse. I bund og grund er det er halvstort rum med rigtig mange døre, et par vinduer og et gulv der er ved at forsvinde. Lidt trist faktisk....

 ...men girafferne fik det til at live lidt op, jeg kan ikke lade vær med at smile hver gang jeg ser dem.
 De er da søde, her en nysgerrig flok der holder øje med hundenes renden ind og ud gennem hundelemmen
Her, en enkelt der holder øje med mig og dosering af vaskepulver.

3 kommentarer:

  1. Hvor er dine giraffer fine :-)

    Vil tilslutte mig som fast med det samme :-)

    Kh Maria

    SvarSlet
  2. hej Maria

    mange tak og velkommen til

    maja

    SvarSlet
  3. Super søde og sjove - god ide!

    SvarSlet