søndag den 30. januar 2011

Wauw, jeg har fået en award

Jeg har fået en award, jeg takker ydmygt Gaardejerinden for at tænke på mig.


Reglerne for at modtage awarden er:
1) Tak og link tilbage til den person, der tildelte mig.
2) Del 8 ting om mig selv.
3) Give den videre til 8 bloggere, som jeg for nyligt har opdaget.
4) Kontakte de bloggere og fortælle dem om deres priser.

1) er gjort, så mangler vi bare resten
8 ting om mig selv, hmm, jeg prøver:

- Jeg har fået lavet huller i ørerne 3 gange, sidste gang for 12 år siden, bruger stadig ikke øreringe. Har også haft piercing i næsen og var faktisk mere glad for dette.

- Jeg hader rengøring, i mine øjne er det spild af tid med mindre det er synligt nødvendigt.

- Jeg har sammen med manden en plan om at vi skal være selv forsynende med kød, det smager bare bedre når dyret har haft det godt.

- Jeg drømmer om at starte en garnbutik, bl.a. med garn fra egne mohair geder.

- Jeg mestre overspringshandlinger. Bloggen er den seneste.

- Jeg er ejer af en sød tand og et godt sovehjerte, begge dele upraktiske når man gerne vil tabe sig

- Jeg har været sammen med manden 10 år i år, han kan stadig overraske og få mig til at grine som dengang

- Jeg har tidligere været den uheldige ejer af en drepresion, den spøger stadig en gang imellem. Den vil nok altid være en påmindelse om at jeg vil leve, ikke bare overleve.

Så er det nu at jeg skal give den videre til 8 bloggere jeg for nyligt har opdaget, langt de fleste blogs jeg besøger har haft den, men der er nogle jeg gerne vil give den videre til, nok bare ikke 8.

1) en elefant, fordi hun kan ting med en hæklenål jeg kun drømmer om
2) min verden - lidt anderledes fra alle andres, fordi hun er en ny blogger med mange gode ideer
3) fru Soeglimt, fordi jeg er vild med hendes strik, og håber at hendes gode smag smitter lidt.

så nu skal jeg bare kontakte dem og håbe de vil være med i legen.

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med den : )

    Og 1000 millioner gange tak for at vælge mig : D Jeg er helt vildt beæret!

    SvarSlet
  2. Hej Maja
    Mange tak fordi du vælger mig, og mange tak for de vildt fine ord, dem er jeg endnu engang meget benovet over.
    Jeg har simpelthen så travlt for tiden, så det er ikke af min gode vilje at jeg ikke har nået at besvare awarden endnu.

    SvarSlet