fredag den 1. juni 2012

Nyt babytæppe på vej

Jeg må sige at jeg nyder denne invitation til marked, jeg glæder mig selvom der er lang tid til. Det glæder mig også at jeg har en god mulighed for at bruge noget af alt mit garn som har ligget meget længe på lageret uden at have et formål. Denne gang er jeg faldet over noget uldgarn som vist nok ikke produceres mere og som blev købt dengang jeg var overbevist om at det var en pige jeg ventede (hvilken knægten modbeviste meget overbevisende ved skanningen). Nu har garnet så ligget i små 4 år og ventet på at der kom noget brugbart ud af det.

Jeg ligger syg i dag, en grundig sommerforkølelse har ramt mig, jeg benytter chancen for at sidde og nusse med uld samtidig med at jeg nyder brændeovnens varme.

Her er det så, et kommende babytæppe...

5 kommentarer:

  1. Uhh ja.. gemmerne har nogen gange garn, som.. Man springer over hele tiden..

    God fornøjelse med tæppet, har for ikke så længe siden selv lavet et baby tæppe med de blomster..

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. I gemmerne ligger der en del garn hvor det tiltænkte projekt er løbet ud i sandet, det giver en dejlig fornemmelse at få det brugt alligevel.
      Der er også noget hyggeligt med babytæpper, måske er det størrelsen der gør det mere overskueligt.
      jeg bliver nødt til at kigge forbi og se dit.
      maja

      Slet
    2. Hihihi ja.. jeg tror det har rigtig meget med str at gøre.. Men på den anden side, så har jeg lavet 2 stk lap tæpper i voksen str.. og er igang med et til....

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet
  2. Super fine lapper. Prinsessen ser frem til at se det færdige tæppe.

    SvarSlet
    Svar
    1. de bliver fine, det er lidt ærgerlig jeg ikke selv har nogle piger.

      Glæder mig også til det er færdigt, det kan ikke vare længe, jeg har allerde lavet de første 10 blomster.
      maja

      Slet