onsdag den 30. maj 2012

GRAZIELA

GRAZIELA bondegård


 GRAZIELA vuggevise



 GRAZIELA tog

byGraziela blå/grønne æbler


byGraziela gul/orange æbler


Da Line, med bloggen xo ein ding, for et stykke tid siden valgte at sælge ud af sit lager var jeg hurtig til at slå
til da jeg så at der var Graziela iblandt. Jeg er fulstændigt forelsket i motiverne og enkeltheden i det. Jeg har brugt noget af det med de gule og orange æbler, men eller er der faktisk ikke nogle planer for resten lige nu.

Jeg har faktisk overvejet at ramme stykket med toget ind og hænge det på børneværelset, ved dog ikke helt om drengene ville være enig med mig i at det er en god ide. Problemet er bare at jeg ikke kan nænne at klippe i det, ihvertfald ikke i de tre øverste stykker, tror det kommer til at ende med at de pynter i lagerbeholdningen indtil det ideelle projekt dukker op.

God onsdag, maja


5 kommentarer:

  1. Ja der er fine de der motiver. og det er vel ikke så skidt at have dem på lager og gå og kigge på og drømme om diverse projekter :-)

    SvarSlet
  2. Det er rigtig fine stoffer og jeg kender godt det med lagerbeholdningen. Det er altid dejligt at have smukke stoffer på lager... Men jeg synes nu at det er en god ide med at indramme et af stykkerne.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. De er fine og det er jo aldrig skidt med noget på lageret. Det ender nok med at jeg rammer det ind, måske bare til jeg finder det ideelle projekt (hvis nogensinde)

    SvarSlet
  4. Er det sengetøj de 3 første? Hvis ja vil jeg gerne købe det

    SvarSlet
  5. Det er kun små stykker, desværre ikke i sengetøjs str.

    SvarSlet