lørdag den 12. maj 2012

Når man har fødselsdag





Jeg havde som før nævnt fødselsdag i sidste uge og fordi det var rundt faldt der en del blomster af. Det var vange flotte buketter, men min ynglings er helt klart den nederste buket, den blev plukket kl halv seks om morgenen af manden og den store dreng samtidig med at de varmede rundstykker.
De andre buketter har jeg fået af (i rækkefølge)
- Min københavnske familie
- Mit abejde
- Min Svigermor
- Min svigerinde og svoger med unger (af dem fik jeg også firkantede strømpepinde, glæder mig til at prøve dem)
Ellers fik jeg penge, jeg går og ønsker mig en eller anden form for smartphone, nu mangler jeg bare at vælge hvilken. Nogle gode ideer eller råd til hvad og hvilken man skal gå efter?

2 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen, jeg har en IPhone op har aldrig fortrudt. Kan klart anbefale, og det gør blogland endnu sjovere!

    SvarSlet
  2. mange tak, Jeg tror også det bliver en Iphone, den lå bare bedre i hånden da jeg var ude og prøve. De andre føltes næsten som legetøjstelefoner

    SvarSlet