tirsdag den 5. juni 2012

Mere stof til lageret

Jeg har været på udsalg, købt mig fattig i stof. Min søster og jeg fik kendskab til en tidligere butiksejer som solgte ud af sit lager. Der var meget, som i man kunne helt blive handlingslammet, jeg stod lidt i stampe inden min søster og jeg tog hinanden i hånden og startede fra en ende af. Dette er hvad jeg kom hjem med.

Jeg tænker at det skal bruges til foer i nogle tasker jeg har på tegnebrættet.

Jeg havde overvejet noget til mig selv, men nu ved jeg ikke rigtigt, dog er det for blomstret til noget til drengene. Mon ikke jeg finder på noget. 

Det er lidt det samme med dette her, tror dog det ender som babybetræk til at have med på marked til november.

Købt til at skulle blive babybetræk til marked, bliver det også når jeg engeng får tid.

Den store dreng har forelsket sig i dette, så det bliver til et eller andet til ham, hvad ved jeg ikke endnu.

Øglestof, megasejt, var de eneste kommentare på dette, bliver formegentlig også til noget til drengenes værelse.

Dejligt farverigt med skønne motover, tænker der bliver til puder.

Dette års juledug, det er korstings hjerter der er på.

Måske lidt for meget halloween, synes bare farven var køn.

Dejlige katte i skøn forvirring, har heller ikke helt planer med dette stykke, måske bukser til niecen.

Butikken dette stammer fra er Jettes stoffer i Nyborg, butikken lukkede for et stykke tid siden, siden da har stoffet ligget i kælderen men bliver nu solgt ud. Vi var der nede i pinsen, hørte et rygte om at det ikke var sidste gang hun havde solgte ud i denne sommer, hun har vist også åbent i kommende weekend. Det kan anbefales for der er virkeligt meget stof, det meste til bare 40 kr meteren. Jeg overvejer da at skulle afsted igen på et tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar