mandag den 4. juni 2012

I bytte

For et stykke tid siden sendte jeg en pakke tid Tamra. Jeg var faldet over et juniorbetræk med bambi på, men da jeg ikke selv er den store bambifan og mine børn ikke ville eje det aftalte jeg en byttehandel med Tamra. I lørdags kom endelig min del af byttehandlen, posten havde sørget for en længere ventetid en jeg havde tålmodighed til, troede faktisk på et tidspunkt at den var gået tabt. Posten havde kommet til at ødelægge pakken og havde sendt den tilbage til Tamra små 2 uger efter den var sendt. I anden omgang var posten kun 1 uge om at levere den.


Men nu er den her og jeg er meget glad for resultatet, et lækkert penalhus med Graziela æbler på efter eget ønske.


Med i pakken var også stof til et fremtidigt patchworkarbejde, jeg drømmer om sengetæpper til begge drenges senge, men der kommer nok til at gå lidt tid inden jeg får samlet nok sammen til dem begges



Den store dreng godkendte øjeblikkeligt stoffet og er allerede nu meget spændt på hvad, og ikke mindst hvornår der er noget færdigt til ham.

Hvis du vil se hvad jeg sendte til Tamra kan du kigge ind her

2 kommentarer:

  1. Sikke en masse fine ting du fik i bytte(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg er også meget tilfreds med min del.
    Maja

    SvarSlet