torsdag den 28. juni 2012

Vestosaurus

I bunden af strikkekurven fandt jeg forleden denne vest med dinosaurusser. Lidt irreteret over at antallet af WIP- projekter er støt stigende gik jeg fluks igang med at prøve at nedbringe dem, jeg har da også fået fordoblet længden og skal snart til at dele i for- og bagstykke.
Jeg har lovet mig selv at nu når sommeren kommer, så skal jeg have færdig gjort alle de ting der ligger småtingsafdelingen, dvs. alt andet end tæppet ( hvilket jeg da også godt må nå noget på også).

Hvilke ting har du lovet dig selv at du skal nå?

1 kommentar:

  1. Hvor er den flot! Jeg kender godt det med mange projekter, der ligger og venter. Har derfor startet en UFO-uge, hvor der skal ryddes op i krogene med halvfærdige projekter... Du er velkommen til at være med - hvis du da ikke allerede har ryddet ud :-)

    SvarSlet