tirsdag den 5. juni 2012

IPhone cover

En halv time ved symaskinen med kaos omkring mig resulterede i dette lille og meget enkle itui til den nye telefon. Der er helt klart plads til forbedringer men ikke foreløbig da jeg egentlig er meget tilfreds. Blomsterne er da også for søde, stoffet er vist fra rema 1000.

Håber I har nydt grundlovsdag og fars dag, her i huset har vi holdt picnic da manden kom hjem fra arbejde. Dog indenfor da vejret ikke just synes det skulle sommer idag, håber det snart kommer.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fint, og tillykke med din nye telefon. Tror ikke du kommer til at fortryde. Jeg er ihvertfald meget glad for min.

    SvarSlet
  2. Jeg er meget glad for min nye telefon, allerede nærmest afhængig. Med internet og div podcasts indenfor rækkevidde kan man virkelig nyde et roligt øjeblik i sofaen imens familien er optaget af noget andet.
    Maja

    SvarSlet