søndag den 17. juli 2011

vimpler

Så er jeg færdig med vimplerne, og det som jeg troede skulle være mit sommer evigheds-, det jeg skulle have med når vi skulle ud at køre projekt, er færdigt. Jeg har hæklet den første række sammen, og der er til 7 rækker mere. 4,5 m bliver de, det passer med afstanden mellem de stolper der står i fest-stalden.

 Farverne er dæmpet, men det passer fint med de ellers kalkede vægge.

Jeg havde så travlt med at se det færdige resultat at jeg ikke gad at hæfte ender, men jeg har også god tid, næste gang vi skal holde fest er til maj. Jeg er meget tilfreds med resultatet, de skal nok bllive brugt.

4 kommentarer:

  1. De er blevet rigtig fine dine vimpler - og du har valgt nogle dejlige farver - de vil gøre lykke til enhver fest ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. De er da blevet rigtig fine :0)
    KH.

    SvarSlet
  3. Tak skal I have, jeg glæder også til jeg skal bruge dem

    SvarSlet
  4. Sikker på de pynter godt. Fine er de i hvert fald. :-)

    Har givet dig en Award. Håber du vil lege med. :-) Du kan snuppet billedet fra min blog og spørgsmålene. :-)

    SvarSlet