onsdag den 20. juli 2011

blog award

Jeg har modtaget denne blogaward af Grøn græs, jeg siger mange tak og jeg vil meget gerne lege med. Jeg synes altid bloglege er sjove da man får noget nyt at vide om blogindehaveren som man oftes ikke vidste i forvejen.


Reglerne er:
- man skal linke til den, som man har modtaget awarden af.
- man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere.
- Til sidst skal man svare på de 5 følgende spørgsmål

Sp.1: Hvorfor begyndte jeg at blogge?
Jeg begyndte at blogge da jeg skrev bachelor projekt, jeg manglede en overspringshandling, noget andet at tænke på en gang imellem. Jeg var faldet over Karens blog inde på Tante Grøns hjemmeside og blev facineret af denne verden hvor alle er velkomne og hvor der deles rundhåndet ud af ideer.

Sp. 2: Hvilke blogs følger du?
Jeg følger mest kreablogs, gerne noget med strik og hækling og børn i en skøn forvirring. Der er med tiden også kommet enkelte kvinder med holdning eller humorristiske beretninger fra hverdagen, men en sikker vinder for at få mig forbi en blog er billeder af garn. Man kan bliver helt saglig af billeder af garn.

Sp.3: Favoritfarver?
Kigger man i mit glædeskab ville man sige jordlige farver, men jeg elsker farver (dog ikke neon), jeg er bare ikke altid modig nok til at kaste mig ud i en farveekplotion.

Sp. 4: Favoritfilm?
Jeg er helt klart til engelske krimier, marple, poirot, og foyle er lige mig. Matador er dog også altid et hit.

Sp. 5: Hvilke lande vil du besøge?
Jeg kunne godt tænke mig at komme til Skotland og Irland for at se naturen, Det samme med Canada. Men lige nu snakker vi mest om en charter tur når drengene bliver store nok til at kunne rende rundt uden os, bare for at have prøvet det.

Til sidst vil jeg gerne nominere:

2 kommentarer:

  1. Tak for invitationen :-)
    Awarden er nu også givet videre fra mig.
    vh Rikke

    SvarSlet
  2. Tak for awarden, undskyld jeg først vender tilbage nu. Har travlt med ferie, stue m.m. så når ikke meget her i blogland. Jeg har modtaget awarden tidligere og ved ikke rigtig hvem jeg skulle give den videre til. Håber du forstår men er super glad for at du tænkte på mig..
    Lykke

    SvarSlet