onsdag den 6. juli 2011

bare et lille spørgsmål

Jeg sidder og syr sutteposer til den helt store guldmedalje, jeg havde købt noget patchworkstof engang, men jeg kom aldrig igang så nu ender det hele som sutteposer som jeg gerne vil sælge.

og det er så her jeg er kommet i tvivl, hvad skal sådan en koste? Det indvendige mål er ca 14x14 cm og der kan være 10 MAM-sutter i sådan en pose. Jeg har overvejet hvad jeg selv vil give, jeg har også overvejet om de er pæne nok til at sælge, men er ikke rigtig kommet frem til noget.

I sidder nogle stykker der vandt nogle i min giveaway, kan jeg være bekendt at sælge dem og hvad ville jeg kunne tage for dem? I andre må også gerne komme med jeres bud.

4 kommentarer:

  1. Hmm jeg synes det er så svært med priser.. tror desværre ikke jeg er til megen hjælp! Måske kan du "snuse" lidt rundt hos nogle andre og se hvad de tager for deres eller måske lægge vejen forbi Amio og se der..
    KH.

    SvarSlet
  2. jeg synes også det er svært, i bund og grund kommer det jo til hvad jeg synes min tid er værd og om håndarbejdet er iorden. og så hvad jeg selv ville give for en suttepose.

    SvarSlet
  3. Jeg synes den er rigtig flot, den du viser - Og jeg ville sagtens selv kunne finde på et købe noget lign. når jeg engang selv får børn.

    Men prismæssigt? Der er jeg ikke sikker på at jeg ville være til den store støtte, for umiddelbart (bare ved at se billedet og ikke vide andet) ville jeg sige en maxpris på 49,95. Og det gætter jeg på, ikke kan betale sig for dig, sådan umiddelbart, når du også bruger tid på det...

    SvarSlet
  4. 49,95 er umiddelbart mere end jeg havde forestillet mig, hvilket er meget rart. om det rent tidsmæssigt kan betale sig går jeg ikke så meget op i, jeg hygger mig med det og det er bedre at stoffet bliver brugt end at det bare ligger.

    SvarSlet