søndag den 10. juli 2011

jeg når da lidt

I øjeblikket synes jeg tiden flyver af sted, næsten samtidig med at den står helt stille. Dagene er fyldt med grin og glade børn og ikke megen tid til håndarbejde, jeg hækler stadig vimpler, jeg har rundet de 100! så mangler jeg kun ca. 40 før de vil blive lagt i bunker til sammenhækling. Nu af da bliver der også omdannet stoftil sutteposer, bl.a. til en lille dreng der gerne snart skulle se dagens lys.

Imens venter børnenes værelse, der skal ryddes for alt, fjernes en væg, isoleres, tapeseres og males. Så skulle værelset gerne blive dobbelt så stort, ca. 12-14 kvm. Det kunne være det skulle være nu, ønsk mig held og lykke. jeg får nok brug for det.

2 kommentarer:

  1. smiler lidt af din overskrift "jeg når da lidt".. Jeg synes da det lyder som om du når vildt meget! Og et nyt projekt lige om hjørnet - det lyder spændende :0) Mon vi får lov at se billeder undervejs og af det færdige projekt?
    Ha en god aften
    KH.

    SvarSlet
  2. Det dækker måske lidt over at jeg helt har så meget tid til det kreative som jeg gerne ville, jeg er begyndt at tømme værelserne for legetøj og så der kommer snart billeder.

    SvarSlet