onsdag den 20. juli 2011

Give away - endnu mere i gavekassen

Jeg gravede lidt dybere på garnlageret og fandt disse strikkepinde, 

 de er af bambus
 og er i størrelserne 8, 10, 12 og 15, hele sættet ryger i puljen.
Jeg får dem aldrig brugt, de blev købt engang da jeg mente at jeg skulle have strikkepinde i alle størrelser, problemet er bare at jeg ikke kan fordrage at strikke med bambuspinde eller på pinde større end 6-stykker. Jeg har også mange strømpepinde i str. 2,5, jeg smider også lige et enkelt sæt i puljen også, så er man udrustet til mange timers strik.

Hvis du endnu ikke har deltaget i min give away, kan du gøre det her, der mangler bare 3 faste læsere før spændingen kan udløses. Håber det bliver snart. Til  jer der allerede har deltaget så er det dejligt at se så mange der er interesseret i min blog og/eller min give away. Til alle de nye læsere, velkommen til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar