tirsdag den 12. juli 2011

give away - mere i gave kassen

Der er kommet mere garn i gavekassen til min give away

I min tur igennem mine garnkasser fandt jeg også uanede mængder af sokkegarn. Det kommer sig af jeg engang strikkede mange sokker og så skal man tilsyneladende have sig et pænt lager, min farmor var også produktiv sokkestrikker og da hun kom på plejehjem fik jeg også hendes lager. Alt dette betyder at jeg idag har rigtig meget sokkegarn (og alligevel køber jeg stadig mere), nok til at forsyne hele min familie med striksokker de næste mange år, derfor ligger jeg dette sokkegarn i gavekassen til min give away.

Hvis du endnu ikke har tilmeldt dig kan du gøre det i dette indlæg, her kan du også se det andet garn i gavekassen. Det kræver kun en kommentar.

Ellers nyder vi sommeren, igår var svigerinden på besøg med niecerne og nevøen, til en af de der meget sjælde og utroligt hyggelige dage hvor børnene bare leger og de voksne kan snakke uden de store forstyrelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar