onsdag den 4. april 2012

Påskeæg



Jeg har været henne og lave påskeæg, det er jo sæson. Jeg er ikke  meget for de påskeæg  man køber hvor man betaler mere for papir og fabrikantnavnet end for indholdet, så i år har jeg været henne og folde disse poser, supernemt. Jeg så dem på en blog for et stykke tid siden, og kunne faktisk huske metoden ud fra hukommelse, så nemme er de. Jeg kan til gengæld ikke hvilken blog jeg så dem på. (mener du det er din blog jeg har set dem på eller ved du hvilken det er, så sig til så sætter jeg et link ind).

Sidste år syede jeg små poser til slikket og hæklede muffins så jeg er indtil videre sluppet meget nemt om det i år. Jeg mangler dog lige og færdiggøre en blomstret dinosaurus til niecen, for selv om dinosaurussen ikke er særlig påskeagtig så lagde den æg. Nu håber jeg bare at niecen har samme dinosaurusbegejstring som mine børn.

God påske, maja

2 kommentarer:

  1. Det er da også meget bedre at få sådan en pose:-) Her har min store dreng, et af de store pap-påskeæg, som så bliver fyldt op hver år. Den lille har også fået et.

    SvarSlet
  2. sådan har vi også altid gjort hjemme hos mine forældre, der er nu et eller andet særligt ved at det ikke bare er blevet købt færdigt.

    SvarSlet