fredag den 6. april 2012

Næste vinters strikkeprojekt



Ok, tænker I vel, hun er tidligt på den. Jeg føler mig også svag, en bedre titel til indlægget havde nok været "som en regnorm", for sådan føler jeg det lidt. Jeg har jo meget andet igang der skal være færdigt inden jeg må gå i gang med denne lækre sag. Men det er jo også bare til næste vinter, og jeg kan jo ikke have at jeg løber tør, hverken for garn eller projekter (det sker nok heller aldrig).

Jeg går i strikkecafe med en som i disse dage bliver færdig med hendes nr. 2 denne vinter, de bliver så flotte, og så når hun siger at man slet ikke kan leve uden så er der jo ikke andet at gøre end at komme igang, eller i hvertfald købe ind til det. Det hjalp også på købelysten at min lokale garnpusher i disse dage har 25% på uldgarn så hele det store sjal ( og arbejdet nok til nok hele næste vinter) for den lille sum af 280 kr. Det er da ikke slemt, please sig det ikke er slemt. Hvis du sidder og tænker hvem min garnpusher er, så må jeg svare Kildebjerg ved otterup og nej, hun har desværre ikke en webbutik.

Farverne er overhovedet ikke så farverige som de kunne være, nærmest kedelige, men det er lige mig. misforstå mig ikke, jeg elsker farver, elsker at strikke med dem, sammensætte dem, men jeg ligner bare noget katten har slæbt ind af et eller andet ubestemmeligt selvdødt dyr. Så brun, det er bare mig.

maja

4 kommentarer:

  1. Ved du hvad Maja ? Den bliver SÅ fin....
    Jeg selv havde valgt andre farver, men din sammensætning er super fin og det bliver rigtig spændende at se resultatet.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  2. jeg er heller ikke i tvivl om at de nok skal nok blive godt, det var bare sjovt at se at de farver jeg normalt synes er flotte falder helt til jorden når de skal bæres i hovedhøjde. De brundlige farver passer bare bedre til mig. Jeg glæder mig også til resultatet.

    SvarSlet
  3. Det er da superflotte farver! Rygrad som en regnorm? Tjoh. Det er vist en ret almindelig diagnose..... Tillykke med det dejlige garn!

    SvarSlet
  4. mange tak, de er flotte, bare ikke så farverige. Det der med rygraden hænger nok sammen med procenterne der gives, jo flere procenter, jo mindre rygrad

    SvarSlet