onsdag den 4. maj 2011

Jeg elsker blogland

... eller jeg har modtaget en pakke igen, igen

Lykke har deltaget i min gaveleg og har derfor sendt mig denne gave:

En sættekasse, en æske, nogle hjerter, hæklede greb og noget farverigt papir til at dekorer kassen med.
Tak, Lykke, du må være tankelæser, jeg har længe tænk på at skulle prøve kunsten at beklæde en sættekasse.

Jeg har også modtaget en kasse med garn fra Dorthe, jeg var så heldig at være den første der meldte sig på banen da hun ville give sit garn væk.

Der var noget mere end jeg lige havde regnet med, mange tak, Dorthe.
Gaver, gaver, gaver, er der noget at sige til at jeg elsker blogland

1 kommentar:

  1. Hejsa Maja
    Dejligt at gaven faldt i dog jord. Jeg har modtaget den fine stofpose idag. Tusinde tak for det..

    Lykke

    SvarSlet