torsdag den 19. maj 2011

Jeg kom lige i tanke om

...hvor mange projekter der står mellem mig og Rasmillaen jeg viste igår, det er ikke helt småting.

Babysko til en lille pige der er født, strikket i alpaca fra drops.


Flagranker, Karens opskrift, har hæklet to ranker med 20 flag i hver, jeg mangler 1 ranke og så lige brodere 60 kors.

Pulsvarmere, de er færdige, de skal bare lige sys sammen, det har de så skulle den sidste måned.


Projekt Camomille igangsat i kasmir/uld/viskose blanding fra garnudsalg


Det første er hæklet til en vest ligesom denne
Moderen til modtageren vaskede den på maskinens uldprogram, nu er den i dukke str, så laver vi da bare en mere.


Ok, det er måske ikke noget jeg har gang i, men det ligger pænt og venter på at blive til vimpler ligesom Karens.

Og til sidst har jeg denne liste med ting jeg gerne vil nå, stjernerne betyder at jeg er igang. Som I kan se, så er der lang vej til Rasmilla, det kan være at jeg skyder en genvej.

Og så er det nu I skal sige at I også her mange projekter i luften, at det er iorden at skyde en genvej og at I ville gøre det samme, please. Jeg skal nok få det hele færdigt en dag, måske.

3 kommentarer:

  1. Jeg har også mange projekter i gang! Det har jeg altid.. Og skyde genvej? Selvfølgelig må man det :-)

    SvarSlet
  2. Man skal have mange projekter igang. Det er tegn på kreativitet :-) og selvfølgelig må man skyde genvej.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste, jeg kommer nok til at skyde genvej, jeg kan da ikke lade Rasmillaen vente.

    god weekend

    maja

    SvarSlet