tirsdag den 12. april 2011

Ikke tilfreds og en løsning på strik

Jeg leger lidt med bloggens udseende, især headeren står for skud, jeg kan ikke helt blive tilfreds. Det bunder nok i at jeg ikke helt kan se for mig hvad det skal ende med, så indtil det sker, skifter den nok udseende lidt endnu. Samtidig har jeg også lidt svært at holde mig til et udseende, det er meget sjovt at lege, prøve muligheder.

Trøjen fra sidste indlæg strikkes færdig, strikkefingerne kunne ikke lade den være. Jeg har desuden besluttet mig for at hun får den alligevel, det virker så counterproductive (kan ikke lige huske det danske ord) at trævle den op, og den vil se forkert at se den på en anden end nevøen. Trøjen svigerinden havde fået havde desuden lynlås som ligger og irreterer den lille mands kinder når han sover. Hun håber jeg bare at hun bliver glad når han får den i påskeæg, han er alligevel for lille til chokolade.

2 kommentarer:

  1. Der kan du bare se, Maja. Selvfølelig skulle den laves færdig, den bliver rigtig fin - og det Garnudsalg har da det lækreste garn, det kan vi li´.
    Kh. Lene

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig skulle den det, kan jeg mærke nu. den er så lækker at sidde med, den skulle bare have været i min størrelse. Og garnudsalg, lækkert garn i alt for mange fristende farver

    SvarSlet