onsdag den 6. april 2011

Fødselsdags kage

I fredags havde den store dreng fødselsdag, 4 år, og hold da op hvor er de gået stærkt. Han blev født i de tidlige morgentimer på palmesøndag, den 1 april.

Min søster skulle med til fødslen, så hende ringede jeg til kl 00.30, hun troede ikke på mig, men aftalte med os at mødes derude. Vi kom ud på sygehuset, ingen søster, manden ringede til hende igen og sagde at hvis hun skulle med, så var det nu. Ok, siger min søster, og giver sig til at stampe i jorden som om hun løber ned af trappen. Det skal lige siges at hun havde haft en hyggelig aften med gode venner. Manden fik hende overtalt, den var god nok og hun kom. Kl. 04.50 kom den store dreng ud, og imens jordemoderen viser os livets træ sidder min søster i min fodende med udsigt til det hele og bliver mere og mere bleg. Det skal lige siges at hun efterfølgende selv har fået en datter så helt skræmt har hun alligevel ikke været

Han kom små 2 uger før tid så da vi ringede rundt og fortalte det til familien ringede de tilbage 5 min efter for at fortælle os at det var den første april, og om det var en aprilsnar. Jeg må indrømme at jeg i et stille øjeblik også havde overvejet det.

I fredags havde han så fødselsdag, Hoplaholdets drenge kom på besøg, 12 stk mellem 3 og 4 år, drengen havde selv bestemt, der skulle serveres traktor kage.


Børnene var meget imponeret og den store dreng meget stolt, selv pædagoen havde ikke set en traktor kage før.

1 kommentar:

  1. Stort tillykke med sønnen og wau for en flot kage, jeg kan godt forstå at han var stolt og de andre benorvet - super flot!

    SvarSlet