søndag den 17. april 2011

Brunch med familien

I anledning af mine forældre har været gift i 30 år, havde mine søstre og jeg arrangeret brunch med familien med alt hvad sådan en indebære, lækkert.
Vi tilbragte hele formiddagen hos min søster, som havde lagt hus til og vejret var så godt at vi hurtigt fandt udenfor. Min mor har tradition for at uddele påske til døtre og børnebørn, svigersønner må bare håbe at konerne vil dele. Jeg havde også købt påskeæg til min mor, men som den gode datter jeg er står den stadig på en hylde på lagret. Men jeg havde husket den til niecen, en lille metal kuffert med lidt chokolade (som forældrerne nok har bedre af), nogle sokker og hæklede muffins.

Under kørerturen derud i morges kom endnu en muffins til verden, så hun ialt fik 3. Pigen blev glad og nu vil moderen lære at hækle.

God påske til jer alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar