torsdag den 28. april 2011

The versatile blogger award

Jeg har modtaget en award fra Mette med bloggen hjemmebacht, mange tak.


Jeg skal;
- takke den person, som gav dig denne award
- nominer selv 15 andre bloggere
informer disse bloggere
- og til sidst....

7 ting om mig:

1: Har været spejder det meste af mit liv, er det ikke i øjeblikket, men savner samværet.

2: Elsker at give gaver, er knap så god til at modtage dem.

3: Har lært at hækle efter en bog (politikens hæklebog), min svigermor lærte mig dog at holde på en hæklenål.

4: Elsker at se film imens jeg nørkler, specielt engelske krimier, såsom Barnaby og Miss Marple.

5: Tænker nogle gange for meget før jeg taler, andre gange for lidt. Her er bloggen god, ingen kan se hvor lang tid det tager en at formulere en kommentar.

6: Er IT analfabet, fik først computer hjemme da jeg gik i gymnasiet og brugte den i lang tid kun skriveprogrammet.

7: Savner min farmor hverdag, hun er her stadig, men er meget dement. Hun er den stærkeste kvinde jeg har kendt, et klart forebillede for mig.

jeg vil gerne nominere;

håber i vil lege med. Jeg nominere ikke 15 da jeg synes den snart har været langt omkring.

1 kommentar:

  1. Hej Maja.

    Tusind tak for din award. Jeg vil meget gerne lege med, og besvare ved først kommende lejlighed spørgsmålene. Jeg er helt beæret, over at jeg blev en af de udvalgte :)

    SvarSlet