lørdag den 10. december 2011

Jeg prøver igen

For et stykke tid siden strikke jeg denne og trævlede den op igen fordi den ikke passede pigen. Nu er jeg startet forfra, men med noget andet garn og en del ændringer, bla. er der ikke mønster i trøjen i håb om at jeg kan få  den færdig inden juleaften. Jeg sidder og laver noter undervejs i tilfælde af at den falder i så god jord hos niecen (og hendes mor) at der skal laves en toer. Hun har godkendt modellen indtil videre.

Garnet er Ciao Trunte fra hjertegarn, rigtigt lækkert at strikke med og er noget jeg har fået forærende på et tidspunkt. De er nok heller ikke så tøsefarvet som moren kan lide og det er heller ikke sikkert at der er nok af den lyseblå/grønne farve. Men jeg strikker løs, i barnevognen er der ingen der ser farven på blusen og kommer jeg til at mangle noget farve må jeg løse det med brug af en anden, men sådan er det vel med rester.

I aften står den på mere strik og Barnaby. Jeg er for anden aften i træk alene hjemme med børnene, så der er dømt nem mad og sofahygge. I morgen skal vi til julemarked i Odense med min søster til hygge imens manden sover længe.

god weekend til jer

2 kommentarer:

  1. Lækre farver - så den kan da kun blive et hit
    Knus fra Karen

    SvarSlet
  2. det håber jeg, ihvertfald bliver modellen god.

    SvarSlet