onsdag den 7. december 2011

Og vi siger tak

- Tak til børn der ikke kan enes.
- Tak til vejrguden for konstant regn
- Tak til manden der ikke havde hentet brænde så huset var pissekoldt da jeg kom hjem
- Tak til den lille dreng der lige har hugget dåsen med julesmåkager og er i skrivende stund ved at gumle på de sørgelige rester.
- Endnu en tak til manden, der har fast aftale, hver onsdag, om at mandehørme over en traktor sammen med naboerne (vi bor vel på landet)
- Tak til grøden der helt sikkert brænder på lige om lidt fordi jeg sidder med computeren.
- Og endeligt, tak til børnehaven for at sende nissen Nulle med os hjem til i morgen, det bedste er at Nulle skriver dagbog og der skal helt ske noget hvis man læser hans beretninger for de andre dage.

Jeg tror jeg fodre Nulle med grøden, sender den ene dreng med faren, parkerer den anden foran tossekassen med en god film, rører i grøden, henter brændet og bageret nyt læs småkager i weekenden.

Håber jeres onsdag er bedre en min

7 kommentarer:

  1. Og din familie burde sige tak til dig, fordi du har en engels tålmodighed ;o)
    Håber din dag imorgen bliver meget bedre end i dag
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. mange tak, der er bare nogle dage der skal trække tænder ud for at andre kan være nemme. jeg prøver og se om den ikke kan redes med strik, det plejer at hjælpe.

    SvarSlet
  3. Håber din torsdag bliver fantastisk - og at resten af familien husker at sætte pris på at der er varmt, at der var småkager, at der snart er grød og at manden har mulighed for at sludre med naboen :-) - Knus til dig.

    SvarSlet
  4. Åhr æv for en dag hva!! Håber din torsdag bliver bedre - her kommer i hvertfald et par gode tanker med på vejen :0)
    Rigtig god dag
    KH.

    SvarSlet
  5. Hvor er I søde, tak skal I have, men nej, det der med at sætte pris på det skete ikke helt. Torsdag blev bedre, intil videre har den budt på strik og småkagebagning og der er stadig noget af den tilbage.

    SvarSlet
  6. Åh den der børnehave nisse kunne jeg også godt undvære.... de andre mødre sætter foto ind i bogen og skriver m den nydeligste skrift.... og mig, jeg falder i søvn på sofaen og er en sur mor... håber du får masser af strikketid i mellem jul og nytår... :-)

    SvarSlet
  7. jeg forstår hvad du mener, sådan en nisse kan faktisk give een præstationsangst og voldsomt meget dårligt samvittighed. strikketid tror jeg desværre ikke at jeg får ret meget af, jeg skal stort set være alene hjemme sammen med børnene hele ferien. Det er rart at vide at jeg ikke er den eneste der kan blive en smule nissehader her i december.

    SvarSlet