lørdag den 15. oktober 2011

Tinas tørklæde

Jeg begyndte for 3 uger siden på tinas tørklæde, allerede efter en uge var jeg nået til blonde kanten, den kæmper jeg så stadig  med, ikke at den er svær, men den kræver lidt ro omkring mig når jeg skal sidde og kigge i opskriften for at følge med.


men det der med ro til strik kan godt være svært at finde her i huset, så svært at jeg har startet på et tørklæde til, denne gang i luksusgarnet. Problemet er så bare nu at der er jeg også nået til blondekanten, så er det heller ikke det mest optimale strik til hverdagsaftnerne, men på et eller andet tidspunkt på blondekanten da sidde fast i hovedet på mig så jeg kan blive færdig med disse meget lovende tørklæder til, hvad jeg har hørt, skulle være isvinter. Jeg håber dog på en lidt mildere udgave i år, jeg vil helst ikke sne inde igen.

2 kommentarer:

  1. Jeg har også srikket Tinas tørklæde. Glæd dig til det er færdigt! Det er virkeligt et dejligt og smukt tørklæde.
    Meeeeeen, den der blondekant! Der var jeg godt nok kørt træt! Jeg ved ikke hvorfor, men blondemønstret nåede jeg aldrig at kunne udenad. Og det var svært at finde roen til at strikke når man skulle følge mønstret hele tiden.

    Men bid tænderne sammen, og tænk på hvor dejligt et resultat, der kommer ud af det!

    God weekend

    SvarSlet
  2. tak for de opmundrene ord, enden nærmer sig, blondekanten sidder fast nu og jeg kan strikke den med børn på skødet. Jeg glæder mig til at jeg kan kommme det om halsen

    SvarSlet