fredag den 28. oktober 2011

Et junior tæppe, er der noget der hedder det?

Så blev jeg færdig med mit tæppe, african flower sekskanterne er hæklet og samtidig hæklet sammen undervejs så der ingen monterings arbejde er efterfølgende. Farvene er sammensat efter hvikle farver der var tilbage i kassen så jeg var sikker på at kunne klare en omgang. Tæppet måler 100x140, det samme som en juniordyne.

Drengene er vilde med det, jeg, til gengæld, synes faktisk ikke der er videre kønt, da jeg hæklede det var farverne meget skarpet, men allerede efter en vask ser det meget forvasket ud. Jeg er bare glad for at det er garn jeg har fået og det derfor ikke har kostet andet end tid. Det er ærgeligt, men jeg hyggede mig da med det undervejs.

God weekend derude,

maja

3 kommentarer:

  1. kære Maja - det er da superflot! Kender godt det med, at man kan blive skuffet, men glem, hvordan du troede, det ville blive og kig på det med friske øjne en gang! Så tror jeg, at du vil blive rigtig glad for det :-)

    SvarSlet
  2. Hej Dorte, mange tak, jeg synes stadig det er flot stykkerne enkeltvis, men det ærger mig med farverne. Det vigtigste er dog at drengene at drengene er vilde med det, det var trods alt til dem,og det er de.
    god weekend,
    maje

    SvarSlet
  3. Ej hvor er det bare flot(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet