torsdag den 27. oktober 2011

jeg anser mig selv som heldig

Jeg faldt i sidste uge denne søde bog med børnestrik i bilka til bare 55 kr, og selv om bogen indeholder opskrifter til børn i alderen 0-3 år og at mine børn er lidt uden for kategori er jeg sikker på at jeg nok skal få den brugt. Om ikke andet så bare til at kigge i. Der er bare et eller andet med strikkebøger, når jeg møder dem på min vej, specielt når de er billige eller indeholder børnestrik, så tigger de nærmest om at komme med hjem. Det ville da være uhøfligt at ignorerer dem.

Derud over så lider jeg voldsomt af startitis i øjeblikket, bare i denne uge er jeg startet på to pigetrøjer til niecen. Jeg håber at jeg når at blive færdig inden jul, allerhelst inden advents gaverne skal afleveres, ellers må det blive til fødselsdagsgaver til januarbarnet, færdige skal de nok blive på et tidspunkt, det skal bare inden hun vokser ud af dem.

Jeg skal med svigermor til messe i Fredericia på lørdag så mon ikke der kommer noget med hjem derfra også.

2 kommentarer:

  1. Uh den messe ku godt ende med at stimulere dem der startitis...god fornojelse.. er lidt misundelig.

    SvarSlet
  2. hej Ellen Kathrine, messen fik stimuleret startitisen, eller nærmere overstimuleret, der var så mange indtryk at jeg ikke skabe overblik i al den nye inspiration. Jeg aner ikke hvor jeg skal starte.
    Synd du ikke skal afsted,

    maja

    SvarSlet