onsdag den 2. februar 2011

Bortgives

Der var engang hvor jeg samlede på servietter af alle slags, jul, påske, nytår, kaffe, reklame og børne servietter, jeg har mange, rigtig mange og dem vil jeg gerne give væk. Jeg får dem ikke brugt og manden er begyndt at kredse om dem for at brænde dem for de fylder. Så vil du have dem så kræver det at du kan hente dem hos mig i Otterup, eller efter aftale i Odense, Kerteminde eller ved Middelfart. Lige lidt billeder:

det er heri jeg har gemt mine servietter i 15 år, linialen vist er på 15 cm og skufferne er fulde.

det er kun et udpluk af servietterne, her juleservietter

lidt mønstret
påske

fra børnefødselsdage, jeg lærte hurtigt at spise uden at spilde
lidt trafik, luftens helte, den lille havfrue, marios brothers, turtles, hugo, der er også nogle af anders and og forskellige nytårsservietter. Af langt de fleste er der kun 1 eksemplar. Jeg synes bare det er synd at smide dem ud hvis der var nogen der kunne bruge dem til noget. Først til mølle princippet gælder. DE ER REJST HJEMMEFRA.

reklamer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar