mandag den 21. februar 2011

Naturens gang

Vores anden ged valgte at føde idag, udenfor, selv om de faktisk har mere plads inden for på denne tid af året valgte hun at gøre det udenfor, det var ikke engang hendes første, udenfor. Kiddet er formegentlig død af kulde meget hurtigt, men det gør ondt på mig at jeg ikke har set det, har hørt det, har vist det, men det har været svært at se med al den pels. Jeg ved at det er naturens gang, det er der så meget der er, det gør stadig lidt ondt. Hun går og kalder, gad vide hvor længe hun vil gøre det, kalde på en der aldrig vil komme. Det gør ondt, også på mig.

3 kommentarer:

  1. Nej, det skærer da i hjertet, sådan noget.
    Den kan ikke adoptere et kid?

    SvarSlet
  2. Får helt ondt i maven, når jeg læser din beskrivelse. Og kommer så straks til at tænke på den voksende baby i mave, som kommer ud til maj.... av:-)
    Fin blog du har, melder mig som fast læser!
    -Dorthe

    SvarSlet
  3. Hej Dorthe, velkommen til, jeg er sikker på det kommer til at gå fint med din baby, maj er en god måned at blive født i, jeg snakker af erfaring.

    Christunte: vi har overvejet det, men det er vist en temmelig besværlig affære, vi kender desuden heller ikke nogen der ville af med et. Den anden vil ihvertfald ikke.

    SvarSlet