onsdag den 22. december 2010

minus 20 grader

termometert viste her kl. 9 - 20 grader, aldrig kan jeg huske at det før har været så koldt, alle vandrør er frosne og jeg er begyndt at overveje at hente sne ind. imens bliver vasketøjsbunken kun større, men jeg kan med god samvittighed springe det over


 og sådan ser det ud udenfor, stakkels små fugle.
 sådan så det ud igår ved solopgang, lidt mindre hvidt, lige knap så koldt. Om sommeren ligner denne samling træer et vikingeskib der sejler hen over marken, idag dog i dis.

 billede fra idag, kønt er det jo..... når man ser det indefra

udsigten fra min læsestation igår, meget kønt og vinterligt. julehumøret vil ikke rigtig indfinde sig, men dette hjalp på det.

men - 20 grader, familien har meddelt at de nok ikke kommer til julehygge i morgen, ærgeligt, for det betyder at min søsters pige ikke kan få hendes gave, men det går nok, hun er ikke fyldt et år endnu og der vil være mange andre gaver til hende den aften.

4 kommentarer:

  1. - 20 er også fuldstendig ude i hampen, så koldt kan jeg altså heller ikke huske at det nogensinde har været.
    Sikke nogle flotte billeder.
    Jeg har lige sendt dig en forsinket mail.

    SvarSlet
  2. Hejsa
    Vil blot lige sige tak fordi du har lagt vejen forbi min blog og tilmeldt dig som fast læser :0) Det gør mig rigtig glad når "nogen2 finder vej og har lyst til at læse med..
    Ha' en rigtig dejlig dag

    SvarSlet
  3. Faldt lidt tilfældigt over din flotte blog og her vil jeg da gerne læse med.

    Flotte billeder du har taget.....vinteren når den er smukkest men også meget hård ved dyrene.

    Håber du får et godt nytår.

    SvarSlet
  4. hej
    velkommen til.
    tak, det er jo ikke svært at tage gode billeder når naturen stiller sådan et motiv til rådighed
    maja

    SvarSlet