torsdag den 2. december 2010

julen er over os


For min familie er det ingen hemmelighed at jeg godt kan lide julen, jeg kan specielt godt lide det gode humør og den lyst til at hjælpe andre som man møder i større mængder i december end i andre måneder (dette undre mig dog lidt, hvorfor ikke hele året). Jeg kan godt lide alt der har med julen at gøre, selv sure gøremål bliver lidt sjovere at udføre når det er jul. I lørdags var jeg til vores families årlige julebagedag, en dag hvor vi alle har 2 slags småkagedeje med og når dagen er slut deler vi alle småkagerne.
Lige nu sidder jeg helt uden julehumør, men med influenza, samtidig med jeg prøver ikke at komme bagud med læsningen.

Jeg har i år strikket adventskalender til min søsters pige, i søndags blev det til en undertrøje i mohairuld
















god jul til jer alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar