onsdag den 17. juli 2013

Der blev jeg vist lige væk.... Igen

Efter eksamenslæsning og et fuldtidsferie job har jeg nu ferie sammen med familien. Og vi skal ingenting og stornyde det. Eller det vil sige, vi skal 2 dage til København på familiebesøg, men også der skal vi kun lave det vi har lyst til.

Men selv om jeg har haft travlt med alt muligt, har jeg alligevel fået lavet lidt håndarbejde, bl.a. er Helge blevet færdig.  Han skal hænge på drengenes værelse, men ikke endnu, først skal manden have lavet den plade han skal hænge på som et rigtigt jagt trofæ.

Opskriften er fra bloggen "hvad bier tænker" er er dejligt let at gå til. 

Et andet projekt der har taget stort set al min nørkletid er denne taske:

 
Den er fra "nordiske masker 2" og er en jeg og en anden fra min strikkecafe forelskede os fuldstændigt i, da vi i efteråret fik et tidligt indblik i den dengang kommende bog. Vi blev hurtigt enige om at sådan en taske måtte vi have. I spøg fik jeg sagt at hvis hun betaler min, skal jeg nok lave hendes. Det ville hun gerne. Efter 2 mdr. panisk hækling blev jeg færdig med den i sidste uge, så hun kunne nå at få den med på ferie. Nu skal jeg bare have lavet min egen, men der er bare lige nogle hængepartier jeg skal have færdig først. Heldigvis byder ferien på masser af strikke/hækletid.

2 kommentarer:

  1. Skøn taske. Har du fået hæklet din egen?

    SvarSlet
  2. desværre ikke endnu, jeg håber at få tid til at starte den op når alle julegaverne er færdige

    SvarSlet