søndag den 7. august 2011

30 day photo challenge; day 6

childhood memory:

Igennem min barndom og ungdom har havnefesten i Kerteminde været noget jeg har glædet mig til. Mine forældre bor indenfor havnefestens område så havnefesten har mest foregået i baghaven sammen med venner og familie og så har vi engang imellem taget en runde på havnen for at kigge. Det var ikke alle venner vi så til dagligt, men når de nu alligevel var til havnefest kunne de lige kigge forbi. Et af de minder der står stærkest er mig og min søster i hængekøjen men min farmor. Min søster og jeg i de ens kjoler min farmor havde syet til os og med malet sommerfugl i hele hoved, ren hygge, varme og nærvær.

Igår var vi til havnefest igen, til middagsmad og hygge i baghaven. Morfar, manden og moster tog børnene ned på havnen, gik en rundte, købte en is og en pølse, gav en tur på hoppeborg og i tog og kom hjem igen. Jeg var slet ikke på havnen og jeg savnede det ikke, havnefesten er hyggeligst i mine forældres have.

desværre har jeg ikke noget billede, vi kom afsted uden kamera igår. Photo challenge uden billede, jeg håber det går

Ingen kommentarer:

Send en kommentar