søndag den 18. marts 2012

Nyt navn, Lavet med hjertet

Jeg har gået og tænkt, længe og grundig. Jeg har været lidt ked af mit blognavn, mest fordi jeg selv synes jeg låser mig fast i mosterrollen, det er ikke fordi jeg ikke er moster, det er jeg og jeg elsker det, men når man kigger på min blog så handler den jo slet ikke om det.
Jeg har gået længe og leget med maaaange navne, men jeg bliver ved med at vende tilbage til at navnet skal representere det jeg laver, og alt jeg laver er med hjertet. Jeg strikker af lyst, og kun lyst, jeg ligger utroligt mange tanker og overvejelser i alt hvad jeg laver,og det føles bare ikke rigtigt hvis det ikke er lavet rigtigt.

Derfor det nye navn, det er bare mere mig, både som mor, kvinde og strikker (og alt det andet). Håndarbejde for mig er mere end en proces og produkt, det er en følelse, en følelse der sidder i hjertet og som sætter sig i alt hvad jeg laver. Derfor vil jeg gerne præsentere min nye banner:

4 kommentarer:

  1. Kært barn har mange navne, siger man jo. Jeg kan rigtig godt lide dit nye navn - det passer godt til indholdet af din blog, så det synes jeg er en super god idé, du der har fået :-D
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Tillykke med det nye navn... Det klinger godt ;o)

    SvarSlet
  3. Tillykke med det nye navn :-)

    SvarSlet
  4. Karen: mange tak, det er jeg glad for at du synes
    Kristina og Rikke: Mange tak skal I have,

    SvarSlet