torsdag den 3. november 2011

Vestosaurus misundelse

Den store dreng har fundet farver til han vestosaurus. Efter lang tids overvejelse ville han have grønne og gule dinosaurusser på sort baggrund, den kunne Garn-damen ikke klare. Så kom drengen med til Garn-damen og valget faldt på disse farver:


Sorte og røde dinosaurusser på grøn baggrund. Jeg tror den kommer til at se flot ud selvom det ikke er en farvesammensætning jeg ville have valgt.
Efter han har valgt garn er der kun et spørgsmål der dukker op om aftenen når vi sidder i sofaen. "Mor, hvor mine dinosaurusser henne?" Der er nok ikke andet at gøre end at strikke den så hurtigt som muligt, så han kan bruge den så længe dinosaurusser er moderne i hans verden

2 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse med dinoerne - jeg kan da godt forstå at der ventes med utålmodighed ;O)

    SvarSlet
  2. det kan jeg også, moren må lige tage sig sammen og skynde sig lidt.

    SvarSlet