onsdag den 18. maj 2011

Rasmilla

Også jeg var til det famøse forårsmarked, jeg kom så tidligt fredag at jeg fik en goody bag. Glæden var stor da jeg så at der lå en prøve fra Rasmilla, jeg havde hørt meget om det, men endnu ikke haft glæden. Sammen med prøven lå et lod til en lodtrækning, jeg sendte ind og vandt, 200 kr til brug i butikken. Jeg fik en mail fra Sanne søndag, mandag bestilte jeg og igår modtog jeg så det lækre garn, prøv bare at se her


Jeg kan ikke få vendt det sidste billede rigtig, så prøvede jeg at slette det, det kunne jeg heller ikke, så nu får i det, sådan lidt fra en side.

Nu er problemet bare hvornår jeg kan få startet på det, her den sidste tid har jeg startet på mange ting, men jeg får dem ikke ført til ende. Der er alt for mange ting jeg godt kunne tænke mig at lave, men beslutningen er taget, ingen Rasmilla til jeg bare får lidt færdigt, eller jeg når til et svagt øjeblik. Startitis, det må være det jeg har, jeg håber bare jeg ikke smitter nogen. Jeg undskylder hvis jeg allerede har gjort det.

5 kommentarer:

  1. Lækker lækker Rasmilla - tillykke med gevinsten og rigtig god fornøjelse med at strikke i det skønne garn :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med den fine præmie, glæd dig til du har afsluttet de andre projekter og skal i gang med dette fine garn. Jeg strikkede for nylig "Fiona" til min datter, den blev rigtig fin.

    SvarSlet
  3. jeg glæder mig også, overvejer lidt om de andre ting ikke bare kan vente, de løber jo ingen steder

    SvarSlet
  4. Næh, tillykke! Rasmilla er godt. Både garn og opskrifter!

    SvarSlet
  5. Hvor heldig er du lige :O) Jeg er vild med Rasmilla - smukke farver du har valgt!

    SvarSlet