onsdag den 25. maj 2011

Jeg gav mig selv lov

... til at starte på Rasmillaen. Igår slog jeg op til Fiona i luksusgarnet, umiddelbart lidt stift at strikke med, men jeg er overbevist om at det bliver godt når det bliver vasket. Jeg strikker den i str. 4 til en pige der fylder 2 til vinter, jeg tænker at hun kan starte med at bruge den som kjole, derefter som top.


Niecen der skal have den har arvet rigtig meget lyserødt tøj, lidt mere end hvad moren synes er fint, derfor bliver der strikket stort set altid strikket i neutrale farver til hende, her dog med et snert af lyng. Det er menningen den skal bruges til advendts gave, der er længe til jul, tænker du nu, ja ja, men med 4 niecer og nevøer skal der tyv startes for at nå det hele.

Er I andre også gået igang med årets julegave ræs, eller er jeg bare i meget god tid for en gang skyld?

4 kommentarer:

  1. Det var da en fantastisk adventsgave og du har ret- man må begynde i god tid. Du er velkommen til at deltage i min første give away.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Den er så dejlig at strikke! Jeg har lavet den i lyseblå, med striber i koral i halskanten og i den nederste kant. Jeg strikkede den til nogle gode venners lille pige, Mille. Havde helt glemt den igen.. Tror hun må have én til :-)

    SvarSlet
  3. Mette, jeg har været forbi, skøn giveaway

    Rikke, den er dejlig at strikke, jeg bliver dog ved at lave fejl, men det bliver helt sikkert til flere fra min hånd.

    maja

    SvarSlet
  4. Super sød kjole, den skal nok blive et hit, både som kjole og senere som top - 2 i 1, det kan da ikke være bedre :O)

    SvarSlet